19/3 - 09 | torsdag

hooola blåbär! 

idag började jg kl 8:00 :o det va ganska jobbigt asså men vi hade psykologi med dan så det va ju inga probelm att ta sig upp på morgognen ! ;D sen när jag komemr till skoln får jag reda på att det är sm-final i bandy som jag inte visste om men det är kanske inte mitt största intresse att kolla på så vi hade lektion ist för det. men vi fick reda på att det inte så bra för våran skola, men dom fick ju silver så vi är ju stolta över dom :) 
sen hade vi lunch och maten var okej , det gick aiaf att äta men btw så käkade jag fukost idag ;o ett mirakel asså fan va duktig jag kände mig ;D

nu har jag rast sitter i biblan med anton och han påpekatde just att skolans tak va lite möglig, alltid bra att veta ;D
jaaa det säger han så att man inte får för sig att grilla mat elelr så där, för då skulle nog maten inte smaka så bra :S nu vågar itne anton säga så mycket mer han sitter och skrattar och rullar lite på sin cigg ;D
nu sa han även att jag va elak, men det tycker inte jag att jag är :) behandlar alla med min kärlek ;D xD
nu sitter vi och luuffar lite bara innna min lektion börjar och det gör den om 35 min...
finns inte så mycket att göra i skolan nu mer än att luffa så det är vi ju bäst på kan man ju säga ! :D
Nu fick anton även för sig att det sitter en orm i taket med , men jag vet itne om jag kan tro på det ...
nu säger han att jag får honom att se korkad ut men det är ju inte det jag vill säga utan påpekar lite vad han ser i skolans bliblotek ! =) 
grrrrrrrrrrrrr, nu morrar han lite för sig själv, alltid nått ! :)


xoxo nthh♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0