29/3 - 09 | söndag - grattis andreas -

hejsan

vaknade av att älsklingen skulle upp till jobbet vid 6 :o
så fick jag en puss sen sa jag hejdå, sen så somande jag lika snabbt :O xD ahaah   
det va för tidigt för mig att gå upp, nu är jag halv-vaken iaf haaha sov ut mig som faaan igår så blev itne lika mycket sovande idag =) så det va lite trööök, men men vad ska man göra så nu sitter jag här och väntar på min älsk ska komma hem men det är ett bra tag kvar, så ska sooomna om snart igen sen ska jag upp senare och plugga lite sen får vi se vad som händer =)
Joooo jag vet ju när älsk kommer hem vid 5 ska vi hem till hans bror och fira honom för han fyller ju år =) då blir det lite firande och mys med hans familj =) <3
sen mot kvällen ska jag bara plugga och soooofta som vanligt  för pallar inte göra mycket mer xD ni är väl itne förvånade va :D kanske lite för det som inte känner mig kanske =)

BTW: glöm inte att ställa fram klockan en timma nu :D

xoxo nthh  ♥

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag fyller också år idag :P

2009-03-29 @ 13:01:11
URL: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0