inte som du

vad är det som händer...
jag vet inte äns själv, vet bara att allt jag gör är bara fel, finns inget jag kan göra rätt enligt personer.....
sry att jag inte är perfek eller blev till den ni ville att jag skulle bli..... jag vill bara vara mig själv och leva efter det jag kan bli och vara inte genom någon annan eller någons dröm... jag har med drömmar som jag vill ska uppfyllas i framtiden, men med alls som är igång nu är det svårt för mig när alla ska vara på mig och säga vad jag kan o inte kan göra.
känns bara som att allt går skit nu, det är mycket och jag är en stark person eller försöker att vara men när allt bara rasar neråt är det inte lätt att hålla sig uppe från vatten ytan.....
jag dunger kanske inte till er men jag försöker att ändra mig och passa in med det går inte göra det över en natt, utan det tar sin tid som det gör med andra saker med, jag är bara männsiska med kött och blod som er så förstår inte varför det ska vara så mycket fel på mig hela tiden....... ingen förstår mig elelr hur jag har det alla tror att man har det så bra baraför att man har ett leende på läpparna , men har ni kollat in i mina ögon och ser vad som egentligen finns bakom mig....
säger inte att det är massa synd eller så om mig, men att jag är mänsklig som alla andra och at jag har känslor som ni och att man inte har det lätt alltid utan det finns hindeer för alla i livet.

xoxo nthh

























Kommentarer
Postat av: Dennis

Nisa du ska inte ändra dig någonstans du är inte som alla andra och de är de som är de bästa med dig ingen är som du! Ändrar du på dig så är de inte NIsa längre utan nån människa som är "NORMAL" och du är helt perfekt som du är så jag ber dig ändra dig inte!!!!!!!!!

2009-03-09 @ 00:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0