31/3 - 09 |

baraför att det är tisdag idag :o
hmmmm vakande vid halv 6 eller nått för att älsklingen skulle iväg och jobba, sen somnade jag lika snabbt som han sa hejdå till mig. sen så vaknade jag väl vil halv 12, sen kunde jag inte sova mer så låg i soffan och kollade lite tv. Efter de blev jag trött igen så gick och la mig vid 1 och sov till halv 3 tills älsk kom hem och väckte mig igen :O inte snällt asså
sen åkte jag och hämtade upp min kusin, sen hemåt och började laga mat :r grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
sen så har jag bara vart hemma ochj soooftat :D sen kom älsklingen till mig och han åt först, sen så kollade vi på tv mest o massa mys :D  fick en feeett godispåse av honom med massa svamp-bitar i :D ihihihhi såååå söööt är han ! <3
Nu sitter vi och deeeegar framför datan och tv bara =)  
och så fick jag ett samtal från gbg idag med =)



















xoxo nthh  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0