28/3 - 09 | lördag

heeeej xD

har vart mycket så har inte hunnit att blogga lika mycket som jag brukar men nu måste jag skäpa mig =)
idag vakande jag hos killen han va as bakis men inte jag :D ahahahah han tjöööta om att han hade massa ont i huvet och så sa hans sin mening som alltid "nisa, jag har ont i huvet, fan ska aldrig mer dricka alkohol " jag bara nickar och skrattar ltie för att det gör han itne han dricker typ varje fredag :O ahaahah så ligger han helt dööd på lördagen så får jag ta hand om honom :D <3 såå söt han är.
Men men sen blev det att vi vakande vid 1 ganska sent sen så åt vi frukost och så sen åkte vi hem till mig och vilade ut allt as trött va jag så jag hoppade in i duschen sen så la jag mig och somnade igen :O ahhaha till halv 6 för då kom kussen in i rummet och bad mig och fixka hans hår för hans skulle på kalas =) så blev att jag gick upp fixade det sen fixade jag mig och väckte johan med för vi skulle åka och handla lite för skulle laga pannkakor på kvällen och kolla på robinsson :P :O men det blev ganska många som vi gjorde så finns lite kvar om någon vill ha =) xD
sen blev det bara massa mys med älsklingen !!! <333333
såå i stort sätt så sooov vi igår och va och haldra och fixade lite mat va de ända vi gjorde, men de kändes bra och typ inte göra mycket mer, ni borde testa det =)

tack för att du finns anh yeu, du betyder mycket för mig och kommer inte släppa dig !!!


xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0