idioten .

asså vilken idiot du är, sånna som dig borde skämmas asså för det ni håller på men.  Jag fattar itne hur man han ha så dålig stil mot andra.... fattar inte hur du tänker, eller gör du det äns jag tror inte på att du gör de . Att det finns andra med i bilden också inte bara dig själv. Att utsätta någon som du har gjort nu mot den du så kallad ska "tycka om " vet jag itne om det är riktiga känslor. För mig verkar det allt som du håller på med nu vara en lek. När den perosnen får höra det du hållt på med tror jag den inte kommer bli så glad på dig, man vill itne förstöra något så sätt men vill bara att den ska veta sannignen om hur du är, jag tror inte på ett ord som du sagt till mig.
Från början när jag lärde känna dig trodde jag att du va en bra person som stod för det du gör och säger, men sen att du går bakom ryggen på mig och jag får reda på saker från andra källor. Inte så snällt eller smart av dig heller att hålla på som du gör, men visst det är din ensak men när jag är inblandad så blir det att det angår mig med. Det är något du borde tänka på mer på att allt handlar inte bara om dig, utan det finns folk omkring dig som blir inblandade med. 
Jag vet inte om du gör det med flit eller bara att det händer, men tänk lite på vad du gör innan de =/  


xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0