12/5- 09 | 5 månader

Du är det bästa som hänt mig, du är den mest underbaraste killen som finns.
Jag är hur glad som helst att ha dig vid min sida <3
Du är som min bästa drog, något jag måste ha varje dag för att klara av dagen.
Det är du som får upp ett leende på mina läppar när jag mer som sämst, det är du som får mig att öppna ögonen för att se att det finns människor där ute som älskar mig för den JAG är och inte den dom vill att jag ska vara.
Det är dig jag tänker på innan jag somnar och dig jag drömmer om på nätterna och du är den första tanke jag har i huvet när jag vaknar. Finns inget eller ingen som kan älska dig så mycket som jag gör !
Jag klarar inte mig utan dig, jag älskar dig sööötnööt! <3

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, IDAGG ÄR DET VÅR 5 MÅNADERS-DAG :) <3












xoxo nthh   ♥  








            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0