13/5 - 09

hejsan =)

Sitter i skolan nu och väntar på att min religion lektion ska börja. 
På lektionen så snackade vi mest om paddlingen vi ska ut på med klassen så det blev inte mycket religion men ändå :D ihhihi så började sent idag 12:50.
sen slutatde jag när vi hade allt planerat sen så hade vi feeetaste studentträffen i aulan vid 2 tiden , så det rullade in 3:or alla va inte där idag men vi lyckades fylla aulan ändå så vi är ganska många studenter iår =) det blir runt 615 om jag inte minns fel =) Jaaaaa iaf så snackade rektorn om lite saker hur studenten kommer gå till och lite allmänt info, sen gymf och TC snackade om sina saker det höll i och så =)
det tog oss en timma ungefär sen så va det bara att vänta på att johan skulle komma och hämta mig =)
så medans jag väntade fördrev jag min tid men datt snacka med lite föölk :D
sen kom han och vi åkte hem till mig en sväng och lämnade av mina saker sen skulle vi till skara och fixa min klänning och så men det blev inte av för hade lite annat att göra i stan så vi kom iväg sent så vi hälsade på min pee <3 ist när vi ändå hade vägarna förbi =)
Så blev pee sugen på donken så vi åkte ditt tog en glass och en burgare och tjockade till oss med :D
sen så körde vi hem pee och började på vår färd hemåt =9 ahahhaahha
Vi hamnade hos mig sen tillslut och gjorde väl inte så mycket kollade på the hills och det blev massa mys =) <3
TACK för att jag har dig älskling


btw så är det bara 8 skoldagar kvar för oss =)
För sen tar vi studenten, fan va vi är bra!



xoxo nthh  ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0