skåne

heeejsan

Jaaa har haft mycket att göra så har vart lite svårt att sitta sig ner o skriva i bloggen men att jag fixat bloggen lite så det känns mer sommrig =) ihihih hoppas jag ni också känner  =)

Bilder på allt detta finns på inlägget innan ! :)   

fredag: så jobbade johan till 1 så medans jag väntade på att han skulle komma hem så packade jag för våran lilla resa till skåne till mina kusiner =) <3
så det blev allt en trip ner ditt =) vi kom på kvällen så det fanns kasnke inte så mycket att göra mer än att johan fick träffa släkten som bor i landskrona, har lite släkt överallt i skåne =) men vi stannade första natten där iaf =) så satt vi och pratade en stund sen så sen blev klockan ganska mycket och vi blev ganska trötta efter bilfärden så vi gick och la oss för att ladda upp batterierna till dagen där på =)

lördagen: vi vaknade upp gaska okej tid så åt vi frukost och gjorde iorning oss för att hälsa på mina andra kusiner som bodde 20 sec från där vi sov :D hahahaha as gött så vi träffade lilla andy med och lilla jackie och johan började snacka om spel, inte vilket som helst utan WOW :o inte förvånad men men :S haahahah nööördar sig och jag fattar ingen ting så jag lägger mig inne i deras spelvärld :P men senare vid 1 tiden ringde min bror till mig och undrade om jag o johan skulle med till helsingborg och shoppa lite och det behövde jag för att hitta min skor till balen !!! ahahha xD
så vi åkte med dom när vi kom fram började vi med att äta på dooonken :O och jag som sa till johan att jag skulle börja vara nyttig nu så att jag kommer in i min balklänning men neeedååå i helgen sprack allt så men fårn och med idag ska jag vara det iaf =)
men men åter tillbaka till helsingborg så tog det ett tag för oss att beställa vår mat fär hon som stod i kassan fattade ju inte vad vi beställde så vi fick stå där ett tag och ta ett ord i taget så att hon skulle hänga med tror jag xD men vilket fall som helst fick vi maten efter en stund och alla av oss började äta =)  eftersom vi hade mina kusiner joccan och jonny med och det är inte så gamla joccan är 5 o jonny 8 så det tog lite tid men det va mysigt iaf =)
sen blev det shopping efter mina skor som gällde för mig iaf för det va panik om jag inte skulle hittat några i helgen, så vi började gå in i den första skoaffären vi såg och började kolla runt lite, men hittade ingen först... men sen när vi tog ett varv till så hittade min kusin ett par som va perfekta till min balklänning så det var bara att testa och sen gå och beltala de :D jag blev allt nöööjd att ajg hittade den så nu har jag nog allt klart för mig till studenten vad jag kan komma på iaf =) nu är det bara att hålla ut till det sista.
sen kollade vi mest runt bara och hade det mysigt ihop. det började dra sig mot 4 tiden och vi började smått dra oss ut till bilarna och köra hemåt, men innan dess så fick min bror en jättebra idee att han ville ha ut oss och fiska... hahahaha :D:O jag trodde han skämtade med mig först för att han vet att jag itne har det bästa tålarmodet med att bara stå där hahaha okej när jag va mindre kan det vart en aning roligare men det är nog itne min grej de med att fiska men vi åkte hem och bytte om och sen så gav vi oss iväg igen på en fisketur ute i helsingborg :D
det va johans första gång men det gick bra för honom det jag såg iaf =)
sen va det hemfärd igen och äta oss feta med vietnamesisk mat och icecoffe till efterrätt typ :D ahahah helt underbart kunde nästen inte bli bättre, jooo om man jag fick göra ice coffet inte min bror ahhaahah xD


xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0