091106-091108

I helge har jag vart i STHLM !!!!!!
DET VA TYP UNDERBART!

kom ditt på fredag kväll, åkte efter jobbet så hämtade dom upp mig. Så kom vi fram och chilldrack lite sen blev jag svintrött efter en dag på jobbet sen 3 h på tåget vi gick och la oss vid 1. Sen så vaknade vi 12 på lördagen, då va det upp och gjorde oss fina to hit the mall :o för att käka lunch:)
Efter det blev det kolla runt i affärerna. Blev en shorta för min del :) Sen mot eftermiddagen åkte vi hem och soooftade. Sen dog vi till affären och handlade lite mat, och det blev ris med kyckling :) muuums va det sen va det in på rummet och kolla på filmer :) Det blev två filmer som jag inte minns vad det helter me kan fråga min 08 :) Sen stack klocka iväg och vi somnade vid 4 tiden. Söndagen vaknade jag att mitt alarm slog på kl 12:30, då va det bara att gå upp och käka lite frukost, hoppa in i duschen :)
efter det packade jag ihop mia saker efter gjort mig iornig så satt vi och lyssnade på musik och snackade innan vi skulle ner på station. Åkte neer till station vid 3 och träffade lilla daniel där så tog vi en fick på espresso house. Där satt vi och ser att peter sipen springer förbi, ganska roligt va det. Sen va det dax för lilla mig att stiga på tåget och vinka mina kompsiar hejdå :( sen va det iväg mot by igen till hell :(

södages outfit
ou/nisahoang


Kommentarer
Postat av: Queen

låter kul! :)

2009-11-10 @ 12:44:20
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: ellen ~

du har riktigt fin stil :)

2009-11-22 @ 11:11:46
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0