091118 | lich

Nu känns det bara konstigt att jag inte är uppe i byn och jobbar :O
Eftersom jag har vart där uppe i 6 månader, visst jag har bott i lidköping hekla mitt liv men man blev van efter 2 månader där uppe att man fick ta det som det är och göra det bästa utav det!
Men nu när jag flyttat hem till lidköping så får jag se vad som händer. Fast nu vill jag bara vara ledig ett tag ta igen mitt sommarlov som jag inte fick. Det är ganska ensam med tanke på att det flesta av mina underbara vänner går i skolan eller så jobbar dom. Sen min baby jobbar till 22:00 så det suger!
Men jag klarar mig ligger och sover till 12 sen går man upp hoppar in i dsuchen så kollar på en film eller vad som så sticker klockan iväg till 3 eller 4 så slutar det flesta så kan man kolla om någon vill träffas :) men så kan man inte göra varje dag men en bra början :)
Sen blir det att börja träna igen under vintern så man kan vara klar för sommaren 2010 ;)
Snart blir det ut på stan och springa efter julklappar så man har det klar, så slipper man springa den 22/12 och kolla efter allt :) 
Jag har ingen kamera heller så blir dåligt med bilder, men nu ska jag fixa mina naglar och kolla på en film :)
sen blir det hit the toown om det har slutat regna! :)

/ nisahoang

dfhyjj


Kommentarer
Postat av: lysaan *

hehe, tackar :p

2009-11-18 @ 15:32:44
URL: http://lysaan.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: I göteborg :)

2009-11-18 @ 21:40:44
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: lysaan *

sv: typ bara segat och degat och pluggat fram tills nu :) självdå?

2009-11-22 @ 00:26:03
URL: http://lysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0