091006 | möte



heeej ! :)

somnade tidigt igår vid halv åtta om jag inte minns fel, så va valdigt utvilad imorses. Men idag har det vart ganska mycket på jobbet, tur att man vilade ut helt dagen innan. Vi hade personal-möte vid 11 och fick reda på ganska mycket. En sak va posetivt, det va att vi slog rekord förra månaden. Sen vart det mycket annat som snackades men vi får se vad som händer framöver :o.. Maggan va bäst hon fårgade när våt tårta kommer då nu när vi slått rekordet förra månaden :). Fick lära min yttligare en maskin, det va till packen så nu kan alla maskinerna hos oss. Det känns ganska skön nu så kan vi börja rotera som alla vill att vi ska göra. Men får se imorn hur vi lyckas med detta. Men nu blir det massa chill framför tv och äta tacos .(muuuuuuums) :)
Måste säga att veckan har gått fort hit tills hoppas det går fort en vecka till så får jag träffa min anh yeeeu <3

/ nthh














bilden: min bror & min anh yeu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0