091008 | tiden....

Heeej !

Shit vad tiden flyger förbi en :O
Denna veckan har gått sjukt fort. Det känns inte alls länge sen det vca helg så är det fredag imorgon igen :)
men det känns bra att det går fort för att nästa vecka kommer min anh och hälsar på mig =)
Lyssnade på P3 idag va riktigt roligt, det gör jag hela tiden när jag jobbar men ändå :D vissa dagar blir ju bättre än andra.

Det känns fortfarande konstigt att jag itne pluggar, man fattar ju att man har tagit studenten men ändå inte det känns så konstigt nu efter bara till hösten när alla går var sin egna väg. Man har inte samma kontakt med alla som man hade innan. Skolan är ju ens egna nät som man har kontakt med alla som man umgås med och i sin klass. Men nu när man har splittras så känns det som att man knappt vet vart man har dom andrea och vad dom håller på med. Blir att man har kontakt med dom som man umgås på fritpussiden. Jag menar skolan har ju typ vart ens "liv" i 12 år går man i skolan sen helt plötsligt är man ute i den stora världen själv.
Känns som igår man gick på högstadiet och hade som roligast. Det var mina bästa 3 åren i skolan =), men mina år på gymnastiet va inte heller dåliga.

     /
nisahoang'


bilden : anthony, jag,johan,sandra och kelly

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0