091009 | sms:andet

kussen













heeej ! :)

vart en okej vecka, gått fort. Idag efter lunchen så skulle jag sätta min och börja stämlp så satt jag och svarade på mina sms som jag fick så gick stefan och malin förbi mig och så stannade dom och kolla på mig, så säger stefan: fan va snabbt du skriver då . =) jag svarade : njaa inte så men ganska (a) man blir ganska van efter ett par sms. Så drog han upp att det hade vart någon tävling i sms-skrivandet i sthlm den som kunde skriva en helt stycke tror jag det var och sen skicka det till en av domarna som skulle kolla om det hade skrivit rätt då. Jag hade ingen aning om att det fanns tävling i det. Sen att många skriver utan att se på skärmen, så sa jag att det inte va så svårt att jag kunde göra det utan några problem. Så utmanade han mig, medan malin bara stod och kollade. Jag började skriva ett sms som han inte trodde på att jag gjorde utan att kolla så bad han mig att göra om det och kolla på honom. Jag gjorde som han sa och skrev om smset och så satte jag rätt på frågetecknet och smiles gubbarna så frågade han hur fan jag kunde göra de :o och att jag skulle skaffa mig ett liv. Malin och jag skrattade bara åt honom när han gick ifrån oss så sa jag att vi lever på 2000 talet nu stefan =) Där fick han allt !
yeeeeey till mig (y)
Nu ska det bli en mysig hemma-kväll med pizza muuums :)


/ nisahoang  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin blogg!

Just nu pågår en veckans bloggtävling på min blogg. Jag tycker att du ska anmäla dig! För mer info, gå in på min blogg! Direktlänk till inlägget: (http://steeler.blogg.se/2009/october/tavling.html#comment/)

2009-10-09 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0