091019 |

Heeeej.

Det blev en liten shoppingtur till valbo köpcenter som ligger vid gävle. Vi åkte vid 1 tiden så va vi framme vid halv tre, men åkte lite fel så fick vända och vi kom fram vid 3 istället. Så va det bara raka vaägen till donken. Efter lite mat i tanken så kunde vi börja våran lilla shopping runda:) det stängde kl 18:00 så vi fick va ganska snabba men vi lyckades allt innan det stängdes. Jag fick med mig lite hem ändå så jag va nöjd hoppas min anh yeu och sis blev det med. Tack för en underbar dag fast den började fel.






gina/ jeans 399kr
gina / cardigan 399kr
din sko / stövlar 549kr
hm / bh 129kr
hm/ loreal mascara 119 kr
carlings / tjock tröja 799



/ nisahoang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0