091022 |

fhd
heej !

Då va man hemma fårn jobbet igen då, trött som fan men skönt att dagen är avklarad.
Nu är det snart helg, för oss som jobbar men till skillnad till det som går i skolan så har dom höstlov. Det vill jag med ha. Men allt kan man ju inte få :)
Men nu till helgen blir det lungt för näste helg kommer det blir det massa party såå måste vila upp mig i helgen så jag har något att ge :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att göra lite pannkakor :)

Just det jag har den snygg..........aste pojkvännen,  de du :)
beeeat that if you can !

/ nisahoang

dgkjhg


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

2009-10-23 @ 21:52:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0