091030 |

Heeeej .

SHIT jag va med mamma och sis när hon skull övningköra idag jag trodde jag inte skulle komma ur bilen levande:O hon är ju fan farlig. I början va det och när hon tränade att köra och stanna i backen, men sen är vi kom ut på vägen då började det gaaaalna.
Men hon kommer klara det så bra. bara att tuta och köra på :) men vet itne om jag hoppar in i bilen när ho kör länge, inte än på ett tag iaf :) hihhihihi
Sen var vi iväg och handlade för min tjejmiddag jag ska ha ikväll. Det va rena rama rånet för mig :O mamma plockade bara på mer och mer. Sen åkte vi vidare hemåt :)
Nu ska jag fixa lite :)

grattis dino <3
grattis sigge :)

/nisahoang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0