nthh



Shiiiiit vad trött jag är =)
sen jag kommit hem igen har det vart mycke, träffade amf och skrev in mig :O sen så träffade jag min josse och milli <3 på stan och fikade, hade jätte trevligt mer er. sen blev det hanlda med johan och hem igen för att laga lite maat . blev dom bästa hambrugarna ever självklart eftersom jag gjort dom =) sen va det bara att sätta sig framför tv kl 20:00 för då va idol på !
Jag trodde jag skulle dööö när dom ropade att camilla var deras sista vildcard :O asså detta kommer inte gå bra trot jag. Inte bara det att hon gå vidare igen.....och johan röstade på henne med trodde allvarligt att begå självmord när han visade mig. xd hon förstörde idol plus alla låtar hon sjuner.... :(
Nu kollar jag vara för att erik, eddie, tove och mariette är med ! någon av dom kommer vinna:)

xoxonthh 


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra måndag? /fröken bitterfitta

2009-10-06 @ 00:26:43
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-10-06 @ 14:36:42
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0