090912

nthhinget är som det ska ju =(
sitter fast i en liten by med ingen data, kamera & bil =( jag kan inte ta nya bilder och lägga upp det på bloggen eller fb, kan heller inte blogga varje dag nu för min data har gått sönder så sitter på mammas dator och det blir mest på helgerna för då har hon något annat för sig =)
så jag måste skicka in min dator nästa gång jag åker hem, och se ifall jag kan skaffa mig en kamera så jag har något att göra =) ta bilder är ju alltid kul xD
syrran min ska nog köpa sig en kamera som jag kan låna ibland, får jag inte så tar jag den ändå.
men nu sitter man bara hemma på en lördag och chillar till min bästa vän just nu och det är musiken .
har inga nya bilder nu heller så får ta någon bra jag hittar.

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0