090923 |

heeeej ! (:

nu börjar det bli kallt på morgonen och på kvällarna :O jag är inte riktigt klar med sommaren ju :(
vill ha en fin höst nu så det inte bara kommer snö nu i ocktober, inte direkt det jag vill ha xD
mina arbetskamrater skrämmer skiten ut mig varje dag för det säger att snön är på ingång nu nisa :O faaan jag vill ju inte ha snö än :/ det är jätte fint men i december kan det komma =)
det har vart för mycket på jobbet idag, är helt död... det började krångla redan kl 07:00 på morgonen, så höll det i hela dagen :/ men jag klarade av den xD
 men jag börja tycka att det är okej att vara här uppe fast det inte finns mycket att göra men jag har bara jobbet i huvet nu och att jag får pengar :) hellre att vara här och ha ett jobb än att vara hemma och ligga i soffan och röttna plus inga pengar rullar in helelr :/ :(
så det är bara se det bra i detta. sen får man se vart jag tar vägen har lite planer allt :)


men nu blev jag och syrran min sugna på mjukglass då det får bli en liten utgång till pelles =)
saknar mina brudar i lich <3 big looove till er alla.


                                                                                                                                               xoxo nthh
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0