ingen kul längre

nu vill jag bara pallar inte jobbar här uppe i byn ingenstans asså, visst jag vet det är pengar men ändå:/
jag har inte haft sommarlov eller nått det är inte kul längre .
så idag kom chefen igen och fråga om jag kunde jobba en vecka till vad tror ni jag säger : jaa visst det kan jag väl göra ... han planering är ingen bra, det är de med så men sen efter kommer jag på vafan vill jag verkligen de ? men men en vecka till ska väl nte skada intalar jag mig själv varje gång han kommer och frågar :S :/
jag måste lära mig säga nej lite oftare tror jag :s :o
nu ska jag väl ligga och kolla på tv och röttna mer tills jag ska sova och gå upp imorgon till jobbet:/
hoppas ni har det lite bättre än vad jag har .
hem till lidköpig igen där jag har allt.


xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0