100404

hej. glad påsk på er alla. dagen började ganska segt för min del.
men efter jag hade vaknat till så hjälpe jag pappa med lite saker medans alla andra firar påsk:) vi gör ju inte de i familjen så inget speciellt hände riktigt.
Men på eftermiddagen så ringde lisa mig och vi snackade lite och så sa vi att vi skulle leka efter hon hade ätit hos hennes mamma. :) när hon va klar så hämtade hon mig,theresia,elin och vi åkte ut vill hennes pappa i tofta. ellen, emilia, nejra, elvira va på väg vill lisa med för vi skulle gå en tjejkväll:)
De blev en mysig och trevlig tjejkvälli De behövde jag nu när jag vart borta från dom ett tag.:d men de är alltid lika mysigt och roligt att umgås med mina brudar. så härliga är ni allihopa och speciella på ert dina sätt. me like that.
Nu ligger jag hemma i min efterlängtade säng och lyssnar på musik. men ska nog försöka sova lite nu, är jättetrött. hoppas ni sover gott, natti på er alla.
tack till mina brudar ! <3

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0