100406

Morgon på er alla :)

Min dag började väldigt tidigt för att vara mig :) vaknade vid 8 för skulle åka till läkaren.
Så det va bara att hoppa ur sängen och ta på sig,borsta tänderna och åka. Så fick sätta mig och vänta en stund när jag kom dit, sen blev det min tur. Så började hon fråga mig massa saker.
Iaf efter alla dessa år som jag har haft ont i magen så tror jag att jag fick ett ganska bra svar på varför.
Jag har problem med mina tarmar och så sa hon något om att man hade en stresstarm. Så förklarade hon att vissa som är stressade ofta får huvudvärk eller något annat slag av värk i kroppen och vissa kan få det i magen.. så med det sagt så kommer jag att alltid ha den "sjukdomen" hihii i mig inget jag kan ta medicin eller något för att bota det. Utan får helt enkelt ta det lugnare och så :) men har iaf tagit massa prover med och kolla om det kan vara någon allergi jag kan ha med. Så om två veckor så får jag förhoppningsvis svar.
Sen så kollade jag även upp min fot och knä eftersom det har fuckat sig :P men jag har fått en spricka i foten, så ska linda det och ska hoppa på kryckor i 2 veckor , men det får vi se hur jag klarar det. Mitt knä ska jag in med igen nästa vecka för att träffa en annan läkare.
Men nu så ska jag göra iorning mig för min man josefin albertsson kommer till mig :) Får 

hhhh
där har vi snyggingen själv :)

xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0