100406

hejsan:) vill börja med att säga grattis till min kusin som fyllde år igår hela 15 år :) och vill min vän linus som blir hela 20 år idag:d! dagen började med att jag umgicks med mina päron för dom åkte upp idag vid 2 tiden så spenderade tiden med dom. Efter dom hade åkt så blev de mesta som vanligt igen:) jag gick upp på rummet, la mig i sängen och vilade en stund. sen senare på dagen så satte jag och syrran på en film the step father en skit bra film, jag rekommendera den till er alla som inte har sett den:) men iaf så mitten av filmen så kom några av syrrans vänner som joyna oss. när filmen va slut så satt vi och snackade ett tag , de va trevligt. Senare på kvällen kom mina vänner till mig ellen, lisa och inal:) vi hade de trevligt framför tv och så. Men nu ligger jag i sängen med och skriver från min älskade aino :)för att min data har fått inflammation så lämnade in den, men jag ska upp tidigt imorn, ska till min läkare och lite annat :) men ni får sova så gott allihopa! nattinatti xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0