100408

Go' kväll :)
Jag vaknade av att chi tam ringde mig och frågade om jag kunde vara barnvakt åt lilla andy imorgon och på fredag. Självklar kan jag de sa jag och så somnade jag om en liten stund till.
Men sen vid 2 tiden gick jag upp och gjorde iorning mig för skulle möta upp ellen på stan och köpa present till inal som blir 21 på söndag. När vi blev klara på stan så åkte vi hem till ellen och fikade. vi blev ett tjejgäng hos ellen och då blev det en film med massa mys :) 
Men nu börjar det bli sent för ska upp kl 08:30 imorgon för att vara barnvakt åt dedhfn söötaste andy <3 
co yeu chau nhieu lam :) 
Så nu blir det lite musik och sova i syrrans rum, för hon har tagit över mitt rum :O









lilla andy /johan på bilden
xoxo nthh  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0