100414

Hejsan :)

Idag fick jag sova ut. Vaknade dock av att min farbor fårn uddevalla stod och plingade på :)
Det va ett tag sen jag träffade honom , även om det inte är så långt mellan lich och udevalla så blir det itne så ofta jag kan träffa honom. Sist va de när jag fyllde 18 bast och de va 1,5 år sen :o
Men det va en trevlig överraskning.
Sen så satt vi och snackade så blev han trött, han la sig och vilade. Så ringde anton mig och frågade om jag skull med och käka glass, då va jag snabb ut kan jag lova :) kommer ut till bilen ser jag söööta ellen med :) awesome ! :) så det va gött med glass. Sen åkte vi runt lite medans i väntade på ellens buss. Sen när hon hade åkt så körde han hem mig :) och nu sitter jag hemma bara och chillar ska snart hoppa in i duschen och blir ut en sväng tror jag :)

Ps: igår va jag och syrran ute och åkte l&board. :)


nisa hoang / cashfooow baby



sandra hoang
xoxo nthh

Kommentarer
Postat av: Firman boys

snygg tröja!

2010-04-15 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0