100415 | down tooown

Kom hem nyss från a trip dooown tooown med ellen, anton & syrran :)
Hittade en jacka och en dress typ :) så nu nästa runda blir det att ett par skor :)
Kollar ut genom fönstret och ser att solen skiner ganska stort där ute så ska nog ta och sätta mig ute och läsa en bok eller så får jag syrran med mig ut:) kan hon plugga ute. så det kan bli awesoooome ! :)

/tack alla som läser! <3

dagens outfit :)


dagens köp: jacka på vero moda


dagens köp : byxdress på hm

xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: Ellen Olsson

Både jackan och dressen är sjukt fräscha! :D

& nej, jag har inte somnat än, men jag försöker (a) haha, natti på dig! <3

2010-04-15 @ 23:27:03
URL: http://lnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0