100421

har vart en trevlig dag, även om det snöade och regnade lite :)
först va vi och hämtade lata jocce som hade idrott vid campingen, inte för jag vet varför... men dom hade tipspromenad :P men sen så chillade vi hos mig ett tag. Sen åkte vi ut en sväng vid stan och träffade på min syster.
Sen så släppte jag och anton av jocce för att han skulle jobba, så drog vi fram på stan för anton skulle hitta en present till sin syster som fyllde år igår :O :P lite efter är han men jaaa det funkar ju alltid att komma dagen efter :) så hittade jag en jacka :) kommer bild på den imorgon, när jag har kameran :)
Sen har jag vart och hoppat lite trampolin :) det va jättekul =)

/ tack för ni som läser !


xoxo nthh    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0