fredag

igår va jag duktig och städade :) känns rätt bra efteråt men känns som att det inte kommer hålla så länge, men vi får hoppas på de !
nu ska jag kolla biljetter till skåne ! :) Kommer bli att jag firar valborg i hbg, sen på lördag blir det fest hos kussen som fyller år :) . Skulle ditt med brors familj men dom kunde inte för att det måste jobba :( inte kul, och jag vill inte sittta själv och körai 3,5 timmar.... 
Så hoppas det finns biliga biljetter till lilla mig. Hoppas det blir fint väder när jag kommer ner !

/ tack till er som läser!


xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: cuong le

sv: hahaha! lite ironiskt, eller hur? man har kunnat äta/ dricka det under de tidigare åren av sitt liv, och nu, helt plötsligt är man intolerant :P

om du får ont i magen av ägg tycker jag att du ska hålla dig borta från det också, såvida du inte MÅSTE äta ägg. typ stektris och liknande rätter med ägg i.

det beror nog på mängden mjölk jag får i mig... senast jag fikade drack jag varmchoklad. när jag hade druckit en klunk då kom jag på att jag inte får dricka det egentligen, men kände inget efteråt, även om jag drack upp allting :S

2010-04-23 @ 15:29:02
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: lisa

jag måste lyssna på en låt många gånger innan jag gillar den, thats why :D

2010-04-25 @ 01:49:25
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0