gårdagen update

Hejsan hann itne skriva igår så jag skriver lite nu vad jag hade för kul :)

Igår: Så kom lilla nady och jag va barnvakt åt honom hela dagen :) vi hade massa kul gjorde allt möjligt. Så vart vi ganska trötta så vi tog en poowernaaaaaap jag och lillen.
Sen senare mot kvällen så åkte jag iväg till inal och umgick med lisa själcklart inal med :D
När jag kom ditt sås tod inal i köket och lagade mat, det är inte varje dag man ser det så va en stor överraskning för mig :P Men sen så satte vi oss i vardagsrummet och kollade på en skit bra film. Felon tror jag det heter om jag inte minns fel. När filmen tog slut så satt vi och pratade lite om vad som händer i helgen. Sen så kom fotboll på liverpool spelade mot några som jag inte har en aning om vila det va, men iaf så fastnade inal framför tv medans jag och lisa kollade lite kläder och skor nu till sommaren ! :) sen började det bli sent mot natten och jag drog mig hemåt :)
Men när jag kommer hem så förvånade det inte mig att min lill sis ligger i mig och sover som en gris :P
Jag vet att min säng är bäst :)

Idag: det som har hänt idag är att det kändes som att alla ringde och ville väcka mig kl 8 på morgonen :O jag är inte en riktig morgon-person så va lite jobbigt men lyckades somna om lite sen så ringde min morbror mig och frågade om jag va hemma :O och va kl mot 11 så det va lika bra att gå... Så nu har jag massa att göra inför kvällen är taggad som fan ! Så nu ska jag iväg en sväng och fixa allt tills ikväll:9 ni får ha en toppen fredag! :)

ered
xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0