how low can you go !

Hejsan !

idag vaknade jag vid lunch-tiden :) va ganska gött att få sova ut lite. Så gick jag upp och fixade lite pannkakor . Satte mig i tv-rummet och sappade runt lite på tv men fanns inget bra på tv så gick upp och satte mig vid datan. Satt och klickade runt lite:) Sen så ringde min syster mig och frågade om jag kunde hämta henne från skolan. Så tog på mig och så ringde hon igen och sa att vi skulle fika med bella och mejcy så jag åkte fram till stan och letade upp dom. :) Vi va och fikade, så började vi prata om massa gamla minnen och det, vi har ju växt upp ihop så vi hade en del att snacka om det va jättetrevligt, vi borde göra det oftare tycker jag :)
Sen blev det lite roadtrip runt lidköping :) Efter det så sa syrran att vi skulle kolla på när ellen dansar disco-dans på heln's dansskola så vi åkte ditt och kollade :) va ganska kul :)
så nu ska jag och bella öppna egen dans-skola eller vad säger du bella :) " how low can u go bella " ? !
/tack för att ni läser!


gårdagens köp  hoooang baby !

gårdagens köp :)

xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0