vietnam close to my heart

här kommer några bilder från vietnam !
älskar det, skulle inte tacka nej till att bo där nått år :)

fler bilder finns på min facebook / nisa huyen hoang.

sgsg

fnbf
mammi/nisa

gg
kussen quynh/kussen son

sgs
bac hai/mammi/son/quynh

rth
jag vid min morbror & gammel mormors grav. r.i.p älskar er !

hf
me/ min söötis :)

fg
min bästa farfar <3

dhd
son/mammi/mormor/me/moster

dhd
vi lagar mat :)

ddh
ser ni va vi kan ! :)

dgd
efter maten, så blev de en tuplur aldrig feeel :)

looovee
son/morfar<3/me

aaaa
chau khanh / em huy

nisa
kolla, vad jag kan ! (y)

jaaa de va typ en 20 del av bilderna :)  resten finns på facebook :)
in på min face och kolla in dom. enjoooy !

xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: Angelina

roligt du verkar haft det!! :D (Y)

2010-04-05 @ 16:53:01
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina bilder! :)

2010-04-20 @ 16:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0