100819

hejsan

har precis lagt mig i sängen och tänkte kunde skriva några rader om det nya jobbet :)
idag har vi gått igenom det lite ska fortsätta mera imorn så får jag göra lite mer så att jag kommer in i rutinerna bättre:) men imorn är det ju fredag med det får man ju inte glömma :) har vart en bra dag och vädret här har vart ltie si så där regnar ltie o så men men :) sommaren är ju över nu...:(
nu ska jag försöka sova lite måste vända på mitt dygn....
jag natten som va nu vaknade jag först vid 3 sen 5 sen halv 7 sen höll de på så tills 9 typ... lite surt men men.
natti på er alla :) tack till er som läser !
ps: va inne i kungsbacka mässans köpcenter med vet ni vad jag hittade där, det bästa fikastället ever:) espresso house så där kommer jag tillbringa många av mina lediga timmar :)

sd
xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0