100826| kvällsmys

go kväller!

vart en mysig kväll med familjen johansson !
det va deras 15års dag så fixade jag en fin liten tårta så satt vi hela familjen och åt goood sommartårta. Sen så satt vi och berättade massa roliga historier och hade de jättekul. sen skulle lilla malte förklara vad en docktor va så sa han att det va en som tar hand om tvillingar :) fett söööt är den grabben!
sen så nattade jag malte det tyckte han om :)
nu ligger jag själv i mitt rum i lägenheten och myser med datan, finns inte så mycket att göra nu så det blir en tidig kväll för mig ska upp tidigt imorn och joobba sista dagen innan helg !! :)
gonatt på er alla!

dgd
xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0