100831 | feel it bby

hejsan igen !

Har vart sämst på att updatera jag vet men nu är jag tillbaka igen.
trivs som faaaan på jobbet och allt här i götet. jaaa nu har jag allt lite snygga bilder på mig anh my new loooover!
gillar den riktigt mycket så det tycker jag att ni ska beställa, jag hade turen att jag inte behövde stå i kö what so ever:) det gillar vi ännu mer! taaack till han på telenor som fixade det till mig!
Har vart ganska mycket nytt nu som man fått ta in, men jag tycker att jag klarar mig bra för att va småstadsbrud och komma ut i världen! xD
Sitter ute i solen och slappar med en glass i handen, kan itne bli bättre nu. Om en stund blir det hit the town med titti en sväng, så det ska bli awesome!
/tack till er alla som följer och läser min blogg!



xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0