131210 |

Go kväll!

Ny vecka och då är det bara jobb som gäller :) Har inte riktigt planerat in något mer. Julen kommer krypandes närmare och närmare bara inte okej för jag har inte börjar handla mina julklappar än.... seeg jag vet:/ men så bli det jämt för mig varje år blir detsamma.
Jag är den som springer ute i sista minuten med julklappar cant help it ! (:
Men jag har inte vart så bra själv heller med att skriva min önskelista men har gjort det idag :) ska se om jag kan ren skriva den så att det går att tyda :)
Har suttit och kollat på ung&bortskämd med, skrattade sönder min mage för vissa är för roliga om man säger så :) ta en titt på det om ni inte sett de gänget xD
Nu blir det hoppa ner i sängen sätta på en film sen sova!
glöm inte imorgon är det lucia-dagen!
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0