151210 | julklapps shopping (:

Go kväll'


Dagen började tidigt :( kunde inte somna om heller så fick kolla lite på filmer men tills slut efter några timmar så kunde jag powernapa innan julklapps shoppingen med småkillarna :)
Så när killarna slutade skolan så hämtade jag upp dom och vi begav oss till kungsmässan för att handla julklappar!
När vi kom dit så började vi med en fika för att samla våra krafter för shoppingrundan (:
Är stolt över mig själv att jag tog tag i det i ganska bra tid iaf :) hahahah inte sista minuten som alla andra år som vart hihi men jag har hittat till det flesta som jag ska köpa till nu är det väl 2 kvar av 8 så det lyckades jag allt bra med. Men haft en awesome dag med killarna.
Men nu ligger man hemma och vilar ut benen och fötterna efter all shopping, gjorde vi bra pooojkar!
expresso house <3
melker spelar ett as roligt spel här, man själv är kontrollen ! :)
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0