181210 | staden

Hej!!

Nu har man handlat några julklappar till, nu är det nära och inte många kvar! (:
Känns väldigt bra att jag är klar i tid med de! Men iaf halt som fan är det på vägarna så jag vill inte veta hur jag gick för de såg säkert ut som att jag hade skitet på mig eller nått i den stilen. jag va nära att ramla ett antal gånger men klarade mig så hoppas jag klarar denna vintern utan några brutna ben eller skador :)
Nu blir det jobbet som kallar ikväll för min del, vad ska ni andra hitta på . Hoppas nu har en trevlig lördagskväll vad ni än ska hitta på för bus!

Det va mycket som hände på stan idag :)
gissa vem?   jag visste iaf inte vem det va för ens jag läste på skylten :p

sen hade gais julmarknad :)

3d hemma hos dig? (:

xoxo nthh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0