100204 |

god morgon everybooody :)

Jag har vart uppe ett tag nu för att packat ihop det sista till min resa :) nu ska jag bara vänta tills imron och tvätta resten av mina kläder som jag ska ha med sen är jag klar med det mesta av packningen. :) känns skönt men ändå känns det som att jag kommer missa något så ska nog en sväng på stan lite senare och köpa det sista som jag behöver. Sen blir det träffa mina brudar så mycket som möjligt :)Sen blir det en sävng till min bror också tror jag får se vad jag hinner med =)

dg
nu börjar det bli för mycket snöö tycker jag ...

s
mina söööta pooojkar! <3
co älskar er massa !!!

hfh
min paaackning allihopa :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0