12 timmar

hejsan !
nu är det inte långt kvar haft fullt upp hela dagen med att ffixa och packa så att man får ihop allt. nu tror jag att jag är klar men har lite ärenden på stan att göra som jag m¨ste hinna med idag innan jag åker :) ahhaha
känns att det blir srtessigt men så är det jämt.. men säger att man ska börja packa några dagar innna men det bli aldrig av för att det är ganska svårt när man behöver dom kläderna som ligger i resväskan :)
Nu vet jag knappt vad jag skriver, tänker inte så mycket utan känns som att mina fringrar lever lite sitt egna liv nu :) Men jag måste springa iväg nu om jag ska kunna hinna med att göra allt, plus att träffa mina vänner innan jag åker. Så har lite bråttiom, och komemr nog inte hinna skriva nått mer ttills jag komemr fram iaf :) om jag inte tar med min data. Men ni får ha en skit bra helg så ses vi snart allihopa! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0