heeej igen

heeeej igen !

faaaan va dalig jag vart nu och inte skrivit natt.... men har vart lite overallt sa har inte hunnit sitta vid datan =) men det ar ju en bra sak att jag har saker at gora hela tiden isf for att bara sitta hemma eller vad sager ni .
men nu sitter jag hos min morbrors butik sa kan sitalite vid datan snabbt . men senare blir det en runtur i halong med kusinen. Sen blir det lagom att aka hem och ata lite sen sa ut til nagot cafe och satta sig. =)
men nu ska jag vara lite social med dom andra vi ska spela kort , vinna lite caaash maste jag gora =)
vart lite daligt pa shopping men det komer nu

ha det bra allihopa som laser.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Micke (du vet han som hjälpte till i klassen i 5:an, 6:an)

Hanoi är grymt! Ha det hur kul som helst o hälsa morfar att jag o familjen kommer ner o hälsar på nångång i framtiden... :)

2010-02-24 @ 21:51:17
Postat av: Micke (jag menade ju din systers klass... )

Rättelse av tidigare inlägg Hälsa förresten inte bara din morfar. Det vore ju orättvist! Hälsa hela släkten och alla glada vietnameser att dom är bäst! /Mikael Andersson

2010-02-24 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0