100104

Heeej

Idag har jag vart hemma och kollat på film umgås med mina syskon. Sen så har jag vart duktig och städat mitt rum.
Sen på kvällen vid 6 tiden kom ellen och emilia to ma place och vi satt och kollade lite på tv och snackade om nyår och allt som hade hänt. Det kom upp lite av det ena och det andra.
Men senare mot kvällen så blev ellen hungri och vi åkte och hämtade upp lisa först sen till donken. När vi sitter där inne så kommer crille och kuntsson in och ska käka. När vi va mätta så åkte vi vidare till hanna så satt vi där resten av kvällen och kollade på 3 olika filmer som gick på tv.
Nu är jag hemma igen, och ska slänga mig i sängen och kolla vänner.
just det brudar glöm inte im the *sexy bitch *;) hahahahaah tycker att man itne behöver bli sur för :P men men ;D

gbh
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0