100105 | paaaain ....

God morgon allihopa.

Jag brukar inte va uppe vid den här tiden, men hade tandläkartid kl 10 imorses så det va bara att gå upp. Har haft ont i några dar i tandköttet och helt öm i munnen. Så åkte jag ditt och kollade upp som gjorde så ont. Min tandläkare börjar med att kollar lite sen ska han ta lite kort. Sen hör jag att han säger att det inte är så vanligt.... Blev lite skraj där men sen så berättade han att det det jag hade är inte så vanligt. Jag har fått lite tandsten. som jag skälv inte kan borsta bort utan det får dom skrapa bort och tandköttsinflammation. Så där har jag min förklaring varför det svider som fan i munnen och jag har ont. Inget jag kan göra nu fick med en munskölj plus en ny tid på fredag för detta skulle ta några gånger för att få bort det.
Har aldrig haft det innan, men nu vet jag hur det känns. Om ni känner att ni börja blöda mycket när ni borstar tänderna vanligt och att det svider så kolla upp det med din tandläkare så fort som möjlgt. Jag hade den turen att jag fick det vid nyår, det va bara att vänta tills vanlig vardag igen. Men nu vill jag bara få bort det. 
GÖR SÅ ONT :( Hoppas jag blir frisk snart.
 

dg
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0