100114 | barnvakt / stan

Hejsan !

Idag så vaknade jag av att min bror ringer mig och frågar om jag har vaknat för jag skulle va barnvakt åt lilla anthony och andy. Jag hade vaknat, så satt och pratade lite med honom och så sa han att han kommer föbi och lämnar dom lite innan 13:00. Jag gick upp från sängen och lagade lite mat och väntade på att dom skulle komma.
Min eftermiddag betod av att vara barnvakt, vi lekte lite sen så somnade lilla andy och så satt jag och anthony och kollade på tv:) Efter några timmar kom min bror och hämtade upp dom :( 
Sen blev det att sätta ig vid datan och kolla runt lite , sen så skrev robin ohlsson att han va istan igen så vi drog fram på stan och tog en fika sen blev det en stanrunda. Jag hittade lite saker till min resa som jag längtar efter. Börjar samla till mig lite saker som jag behöver slipper man srpinga på stan sista minuten när man måste packa klart allt och se till att man har med sig allt man behöver. Blir annars lite surt att sitta på planet och komma på att man glömmt något viktigt.... 
Det börjar närma sig mer och mer till resan så hoppas det blir bra. Men jag har inte hittat min kamera :( så bilder inga bilder på mitt shoppande. hittade jättefina saker men hoppas jag hittar den så komemr det blider upp.

Ps: just det jag va på besiktning med min bil igår för fösta gången, så duktig jag är :)

andyy
gullegrisen andy

anthony
snyggingen anthony

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0