100118 |

heeeej igen!

oj det va ett tag sen man va här inne och skrev märker jag. Inte bra nisa. ska skärpa mig.
Men jag har haft en bra och rolig helg i kvänum :)
I lördags blev det en överraaskningsfest åt elvira som blev hela 19 år! Va lite svårt att lura in henne i detta men vi klarade det ganska bra får jag säga :)
Men festen va bra tills armins toalett pajade :) finns bilder på hela festen på min face, men kommer lägga upp lite här med! Sen blev det att vi skulle sova hos armin. Det va 10 pers men vi lyckades ganska bra tycker jag, bara att toan inte funka men jag och elvira hade tv framför oss hela natten så vi klarade oss. Vi såg inte så mycket medans ellen däckade direkt när vi kom till armin igen. Men jag sov max en timme sammanlagt :P
Sen kl 10:00 på morgonen börja jag höra att folk började snacka och så va det bara att öppna upp ögonen och kolla vad som händer hhihi vi samlades sen vid soffan och snackade om vad som kunde hända med toan igår.
Blev hungriga och att alla ville ha pizza så vid 11 åkte jag och nejra för beställa men pizzerian i kvänum suger ju och öppnar kl 12:00:( då va det bara att svänga förbi ica och handla mat det blev tacos! :)

tack för en bra paarty

k

sg

sg

hhf

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0