100121 |

Heeejsan

Idag gick jag upp vid halv 11 för att göra i orning mig, sen blev det åka till min bror och vara barnvakt åt lillen. Vi har haft det bra idag jag och lillen tills kl 15:00 för då kom bror och hans sambo hem. Dom hade även hämtat upp anthony också. Så lämnade jag över lilla andy till bror och fick med mig den andra ut och åka lite pulka. efter en stund så gick vi in och spelade wiee. Haft det jättebra och mysigt hit tills. Nu blir det snart middag med bror och hans familj senfår vi se om jag stannar kvar här eller om jag drar mig hemåt. Kan bli att jag sover här för ska ta hand om lillen imorgon med! Älskar ddessa ungar.
Nu ska jag lyfta på rumpan och gå in till köetet och hjälpa till med maten. glömde min kamera hemma idag:( så  har inga bilder fårn idag men det får jag ta imorgon :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0