100123

hejsan

idag vaknade jag av att min bror och hans familj kom och hälade på oss. Då va det bara att kliva upp ner till vardagsrummet och leka med lilla andy :) Sen fick det för sig att vi skulle åka skridskor, jag har inte åkt de på jag vet itne hur många år men det va bara att hänga på.
Efter det så åkte vi hem till dom för middag :) Sen va det att åka hem fort byta om göra sig iorning för ett litet kalas i kvämun för emila som fyller hela 19 år. Grattis igen gumman.
Blev lite spel, paj och kladdkaka! muuums. tack för en trevlig kväll alla som va med!

bfb


sdgs
andy, kelly och en nyvaken nisa :)

dh


dad
sen blev det fira emila i kvänum

s
kvällens outfit :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Thu Hien

Åh, du har fina på sida i bloggen din :) Hehe..

2010-01-24 @ 18:45:16
URL: http://twiinangeliis89.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0