filmkväll med lilsis

heeejsan snyggingardd

Nu har jag vart en duktig flicka vart hemma hela dagen och myst med min familj :)
Men det är mysigt med ibland. Men idag blir det sista kvällen med lil sis lina,mammi och pappi. För imorn ska pappa hämta upp mamma på landvetter och sen åker dom nog upp till byn igen, för deras jullov slutar snart. Så det kommer bli lite tomt här hemma nu det första dagarna för man är vann vid att pappa och dom är här. Men jag klarar mig :)
Så idag tänkte jag att vi ska ha de lite extra mysigt har gjort vårrullar med glasnudlar och massa massa grönsaker.
Nu blir det att hoppa ner i sängen, och kolla på så många filmer vi hinner med innan vi slocknar.
Tror att vi kommer börja med twilight new moon, efter det så kommer flickan som lekte med elden och sist ciderhus reglerna. Så ser våran kväll ut iaf, hur ser eran ut ? :)

l

2

3
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0