mår ingen bättre...

god eftermiddag.

Jag gick upp ganska tidigt idag för kunde inte sova , hade så ont i munnen. Gick upp och ringde till tandläkaren och se om jag kunde komma in idag så dom fick börja med behandlingen idag istället för imorgon, för det hade blivit värre. Har inte kunnat sögra så mycket mer än att ligga hemma för har feber utav det så man känner sig väldigt hängig.....
Jag vet inte hur många alvedon och ipren jag har fått i mig det senaste 3 dagarna. Det hjälper inte nått, känns som ingenting gör :(
Men iaf jag fick tid idag, va innna halv 12 och det började med skrapa bort lite tandsten som jag hade fått, sen putsade han något konstigt på tänderna, och rengöra tandköttet med något konstigt så att det flesta bakterierna skulle åka bort. Jag gjorde inte så farligt ont, utan det jag kände mest var blodet. Va som ett helt blodbad i munnen på mig när jag skulle skölja med vatten.
Det låter inte alls mysigt jag vet, men jag har aldrig haft detta innan, vet att mina nära och kära inte helelr har haft det så. Men nu när jag har det kan jag säga att det är nog jobbigaste jag vart med om efter min operation kanske, men jag tror ni fattar its only pain.
Jag vet inte hur länge jag kommer att ha detta det visste inte min tandläkare heller, men jag får hoppas på det bästa att det går över snart.
Känns ensamt hela tiden och tomt. :(

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0