mys pyss

hejsan

Jag kom hem nyss från en kväll med brudarna hos ellen. Vi kollade lite på resor som kan bli till våren, pratade och kollade lite på tv mellanåt. Sen vid 23-tiden så åkte lisa hem. Efter det så blev emilia lite hungri och sa att hon också skulle hem för att äta, men då erbjöd ellen att hon kunde äta mackor och så hos dom. Så vi gick tilla till köket och började koka ägg och göra iorning lite mackor till oss alla. Det va lite kvälls snacks :) . Massa mysigt hade vi och får se om vi kommer någon vart med resan till våren. Hoppas det blir av.
Nu sitter jag hemma och tar det lungt ska snart lägga mig i sängen och se på en film och försöka lägga mig tidigt. Har inte lyckats så bra med att vända mitt dygn än, men det kommer.
Hoppas ni också haft en bra kväll !

Det är bilder på mina brudar jag myste med idag :)

me/ellen nisa/ellen

me/emilia  emilia/nisa

me/lisa nisa/lisa

ggdd nisa/emilia r

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0